vermedia-logo-w

Komplexní online marketing pro VOONO

VOONO-produkt-hero-post

VOONO je česká značka přírodní vlasové kosmetiky, která se zaměřuje na prodej 100% produktů bez chemie, určené pro vlasy a vlasovou pokožku. Veškerý sortiment je bio, eko, vegan, vegetarian a cruelty free. Část sortimentu je zero waste, tedy bez přebytečného obalu. Aktuálně existují dvě franšízové kadeřnictví, kde se využívají výhradně VOONO produkty, a to v České republice a na Slovensku. Vedle toho využívají produkty soukromí kadeřníci, profesionální salony a koupíte je v různých bezobalových prodejnách a eko obchodech. Komplexní online marketing pro VOONO se zaměřil jak na brand, tak i na obchodní výsledky společnosti.

ZADÁNÍ

  • Příprava komplexní marketingové strategie pro B2B a B2C trh a její následná realizace včetně upevňování důležité pozice na českém a slovenském trhu a kontinuální navyšování obratů
  • Budování love brandu
  • Edukace široké i odborné veřejnosti v oblasti přírodní vlasové kosmetiky a jejího používání
  • Rozšíření povědomí o henně, vyvracení rozšířených mýtů ohledně přírodního barvení
  • Získávání zákazníků i mimo primární cílovou skupinu (eko, bio, vegan, zero waste)

NAVRŽENÉ ŘEŠENÍ A REALIZACE

V rámci spolupráce realizujeme následující kroky:

  1. Marketingová strategie: Každý rok dochází k aktualizaci marketingové strategie v návaznosti na novinky značky, změny v online i offline světě a dynamice trhu. Každý kvartál se vypracovává podrobná marketingová strategie včetně témat, slevových akcí a dalších aktivit na straně agentury a klienta s ohledem na danou sezónnost.
  2. Obsah na sociálních sítích: Pravidelný obsah na Facebooku a Instagramu, kde uživatelé získávají informaci o slevových akcích, novinkách nebo se vzdělávají v oblasti přírodního barvení. V obsahu také najdou odpovědi na jejich otázky nebo se mohou aktivně zapojit do diskuzí pomocí komentářů. Zároveň je zde kladen důraz na profesionální a rychlý community management, který je zároveň důležitým pilířem při budování důvěry u zákazníků.
  3. Ads | Facebook, Instagram, Google, Sklik: Díky správnému cílení, remarketingu a neustálému zvyšování rozpočtu z jednotlivých kanálů budujeme silné prodejní i brandové zdroje návštěv a konverzí.
  4. Newsletter: Podrobná práce s kontakty a jejich segmentací, e-mail marketing strategie, realizace kampaní pro B2B a B2C zákazníky.
  5. Automatizované newslettery: Díky detailnímu nastavení a rozsáhlé segmentaci odběratelů využíváme tento nástroj jako efektivní připomenutí se zákazníkům. Databáze se také díky automatizaci snižuje, klient tak platí pouze za relevantní uživatelé, zvyšuje se tak míra kliknutí a také celkový obrat.
  6. Blogové články: Slouží k edukaci široké veřejnosti, vychází v pravidelném týdenním intervalu a uživatelé si tak pravidelně, každou neděli, přichází přečíst nový článek. Díky SEO, interním odkazům a vhodné tonalitě jsou zároveň skvělým prodejním nástrojem značky.

ZÁVĚR

Spolupráce s naší marketingovou agenturou přispěla k rozšíření sortimentu značky, kdy se aktuálně specializuje na výrobu šamponů, tuhých šamponů a dalších zero waste produktů. E-shop se rozšířil o další barevné odstíny a další produkty, jako je čepice pro urychlení barvení, která je šitá v České republice výhradně pro značku VOONO. Naše marketingová agentura se stará zároveň o sociální sítě kadeřnictví VOONO v Bratislavě (@kadernictvo_voono_bratislava), a to od samotného začátku. Díky této synergii zůstávají všechny podniky a e-shop v jednotném stylu a tonalitě, i v případě rozdílného trhu. V případě rozšíření značky o další franšízy se VERmedia ujme i dalších kadeřnictví, aby byla zachována jednotnost a úroveň značky.

KLÍČOVÉ VÝSLEDKY

Logo VOONO

DALŠÍ ZAJÍMAVOSTI 

VOONO se stalo nejprodávanější přírodními barvami na vlasy v České republice i na Slovensku. 

Díky efektivní marketingové strategii, její kontinuální implementaci a Scrum se nám daří splňovat veškeré stanovené cíle. 

Po celou dobu spolupráce na projektu působí stejný copywriter, který si osvojil jedinečné znalosti tématu a cílovou skupinu klienta. Copywriter se tak stal členem týmu VOONO, stejně tak jako celá agentura je součástí značky VOONO. 

Náš vztah s klientem se stal tak cenným a vzácným, že v současné době máme společné kanceláře na Praze 1.

 

Za necelé 4 roky spolupráce jsme vydali ke dnešnímu dni 154 blogových článků a na Facebook Ads jsme nastavili téměř 200 kampaní a přes 300 jedinečných reklam.  Historicky nejnižší cena za jedinečné kliknutí s cílením na specifickou cílovou skupinu byla 0,5 Kč.  Ve Facebookové reklamě jsme proinvestovali několik milionů korun. 

Kadernictvi-fransiza-VOONO
Ozvěte se nám
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.

Kancelář

Školská 28, 110 00 Praha 1

Fakturační údaje:

VERmedia s.r.o., Dřevná 381/4, 128 00 Nové Město

IČO 08559228, DIČ CZ08559228